Fynd på Loppis...

Fyndade två tuppar ... till det humana priset av 2,50 styck, sedan en ljusstake för 20 kr.
  
Sedan var jag iväg till Loppisen hemma med en del prylar som inte används längre bland annat en massa askkoppar... frågan är om någon använder sådana längre... en väggtelefon... en gungstol som stått på vind och källare dom sista 15 åren... samt att vi tog med 10 banankartonger.. 

vad tjänade jag på detta jo... en väldigt fin ljusstake , en sypuff som jag ska ha som stol i Röda rummet...  + att jag fick en säng.. och en lampskärm allt detta gratis?? Det kan man kalla bra byte. men killarna annar väl att jag kommer att  "ha det som mitt andra hem" haha...

och jag är lite av byta grejor, jag kommer nog att ändra flera gånger innan jag är riktigt nöjd,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0