Har tomtar på loftet.....

Gick en fotorunda hemma....nu har julafton, och juldan passerat och snart ska mina kompisar packas ned....och det mysiga ska städas undan... förvisso skulle jag kunna ha mycket året om... hmmm...eftersom jag varit så lite hemma iår...så har jag missat en del jultomtar så dom var "året om"....;)

Dom här Nissarna lyser upp i mörkret....i mitt datarum....


Vidar....tar emot oss...när vi varit ute och gått...
dom här nissarna håller också koll i hallen...

Inte ens på toaletten....får man vara ifred....


Dom här undrar....om klockan måste ringa så tidigt.....ingen kliver upp mitt i natten....på vintern....


Dom här tackar att julstöket är över....för den här gången....


Tomtarna i fönstret ....vill även dom ha lugn och ro....kom även på att jag inte har köpt en endaste liten tomte iår.... frågan är....vart ska man ställa den.... ???


Nej...jag samlar inte på tomtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0