Lite vitt....julafton är räddad.....

På julaftonen så snöade det pyttepytte lite..... men det förvandlade...det gröna till vitt.....


Eftersom allt var klart så tittade man på Musse Pigg....jo jag gillar tecknade filmer...
Maken hämtade mor med hund, bror med tjej....så jag dukade under tiden........
  en del fick stå på diskbänken....
innan det var färdigdukat...så tog batteri kameran slut....så hur det blev när det var klart...får man gissa sig till...
Frågan är...hur ska man få ned all maten...det blir att käka rester...ett tag framöver...puh.....

efter någon timme lyckas vi få ned lite Apelsinris....för sakens skull.....

Senare på kvällen när maken skjutsade hem mor, hund, bror och hans tjej.....så tog jag och roade mig Kungligt....det vill säga....diskade.....det var den här dagens motion.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0