Nu har man blivet med klocka....

också....batteriet tog slut i min klocka för 2-2½ år sedan.... kommer aldrig ihåg vilket batteri som man ska ha....idag var jag in i en affär och skulle handla lite blingbling....där låg klockan som jag kunde se vad den var utan glasögon.....Det magiska ordet REA...stod det också...halva priset...så den kom med hem i en påse....svarta stenar runt urtavlan...jo..jag vet, men det fanns inte i vitt......det är inte repor på glaset heller...utan det var bara så svårt att fota...utan att saker speglade av sig....


hittade även blingbling som var lagom....jo man är svensk…då är saker och ting lagom…varken för mycket eller för lite….;) Nej...jag har inte blivet punkrockare...med tanke på kedjorna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0