IKEA igen....

nä jag tröttnar inte.... idag så var det en gardinstång som skulle inhandlas.... blev lite sur...tidigare kunde man köpa knoppar separat....nu ligger stång...väggfäste och knoppar (franska liljor) i samma paket.... enda jag behövde var stången.... så det kändes onödigt.....

sedan såg jag tyg för 25 kr metern.... nya gardiner till mitt datarum.... tills jag kommer på någon bättre idé


Såg även en ny bäddsoffa.... som jag tänkte ha i datarummet istället för den som vi har...
den här färgen ska det vara också....blå.....


då kan folk sova över....utan att behöva få ont i ryggen i den andra bäddsoffan...

så var min Ikea dag slut....för den här gången.... men för ovanlighetens skull.... så var det massor av fina tyger.... så jag gör snart ett nytt besök....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0