IKEA.....

Det är inte så enkelt att.....sätta ihop IEKA möbel....utan beskrivning........köpte ett data hörnskåp på blocket.... Som var isärskruvat i alla dess beståndsdelar....  Idag har jag roat mig med att sätta ihop det.... en och annan tepausar.... Sitta och glo på skåpet.... klura ut hur det ska se ut..... Så kan man nog säga att det lyckades till slut... imorgon är det hopsättande av dator, skanner, skrivare....vilket kommer att vålla mig större svårigheter...... så jag överlåter det till maken...... stackarn...vet inte om det ännu....han ska få sova i ovetskapen....vad som väntar imorgon.......Ska även passa  på ......att  rensa bort gamla databöcker, program som inte längre används.... Det ska bli riktigt skönt.....


Kommentarer
Postat av: tina

ha,ha ! ikea är ikea ! istruktionen saknades eller?

kraam! och ge aldrig upp !!!

2009-08-21 @ 19:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0