Efter allt velande.....

 har jag kommit till skott.. och inhandlat en ny dator….  Vilka datorer det finns… en såg ut som en plattskärm bara…. I den fanns både hårddisken… med cd-brännare….. USB-portar…  och skärmen var en pekskärm…. Jodå…. det fanns ett tangentbord om man ville ha det… fördelen var väl att man slipper alla sladdar…. Men istället får man en massa kladda fingeravtryck… på skärmen… kan tänka mig en familj… där ungar sitter och äter mackor med smör… hua…

Jag avskyr spår av fingrar på dataskärmar….  TV osv… Så det fick bli en ”gammal” hederlig sak….. 6 Gb ramminne och 1 Tb hårddisk… 23 tum skärm…. Eftersom mitt dataliv är så avancerat…;)… . Lite bloggande… betala över internetbank…. Spela spindelharpan… redigera en och annan bild…. Så räcker det med råge…  När jag köpte nuvarande.... så sa jag att den hårddisken fyller man aldrig… pyttsan… den och en extern… har jag proppat fulla av bilder... så det var inte så kul.... att hela tiden behöva radera program och filer….

så imorgon ska jag föra över saker till nya datorn... idag är jag rätt trött efter att ha tränat * 2...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0