Får väl lov att lyckan är total…

sedan förra torsdan… är jag nästintill döv… har varit till läkare och ska tillbaka dit torsdag… vilket inte är imorgon som jag trodde utan övermorgon… så med andra ord så blir det en lång vecka… som Al sa… Men och andra sidan… får man saker gjorda eftersom man inte hör något så behöver man inte prata… Sedan är det hostan som kommer som ett brev på posten… varje kväll när man ska gå och lägga sig…

Som om inte det skulle räcka… så är det en tok som bjuder över hela tiden på huset… ett hus som var helt perfekt… det hade allt vi ville ha… + lite till.. och ända sedan jag flyttade till den här stan.. så har jag velat bo där.. men inte till vilket pris som helst.. kanske man kan tillägga… 1,7 mille… är det uppe i nu.. ska tänka en stund till..

Ute är det vinterns första snöfall..har väl kommit någon decimeter.. snöplogen är ute och skrapar.. det är väl nyhetens behag.. för om någon månad är det puckelpist som gäller.. för en snöälskare som mig.. Låt det snöa… mer snö…

sammanfattningsvis... så kanske man ska ta och renovera lite hemma.. byta golv.... i kök, hall och tapetsera om i vardagsrummet... göra klart valven... skaffa andra garderober.. med skjutdörrar istället...

men först kanske man ska bli helt frisk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0