Håller på att vänta på mina...

inloggningsuppgifter för e-posten... samt undrar jag om flytten av fasta telefonin har skett... så vi kan koppla in IP-telefonin... Måtte varit fredag den 13... har oturen att prata med en som troligen var mindre vetande... .. jag ställer frågan om porteringen har skett, samt om han kan skicka uppgifterna till e-posten.... han sluddrar fram ett svar... vad vet jag inte... talar om att jag inte kan höra vad han säger.. och för att vara säker så frågar jag en gång till med tillägget att han bara behöver säga ja eller nej.. ett nytt sluddrande... varvid jag frågar om han är på fyllan... för jag kan inte uppfatta du säger...

hör till slut något om att jag ska koppla ifrån modem... säger bara behövs inte... internet fungerar... och han ska inte röra någonting,,, kontentan är att han kopplade ifrån mig från deras nätverkstjänst.. jag blev utan internet... och det var söndagkväll och dom stängde..... killen som fick fart på det fick trixa i 30-40 minuter... innan det kom igång...  kvällen efter...

så kan det gå om man håller på med saker som man tydligen inte begriper....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0