Den ynkligaste våffla ....

jag någonsin ätit... och sett... Var till ett café i Vemdalen... kaffe och våffla,... låter gott... in kommer ...
en våffla så tunn.. den liknade mest ett havreflarn... och var lika krispig också...
 
 
när man skulle skära ut ett hjärta... så blev det bara smulor.... nej jag sa inget... på grund av att jag tappade målföret... jag kom av mig helt... efteråt har jag funderat över... hur i hela friden dom lyckas få den så tunn... penslar dom dit smeten... ???  hur som... på söndan när vi kom hem... så hade vi våffelfrukost.... med hjortron och grädde... och frasvåfflor som var normala... eller som dom borde va... gräddade i ett gammaldags våffeljärn...:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0