24 december ... julafton...

Var till dig och tände ljusen.. och ....  Det känns inte alls bra... åkte hem.. gjorde klart det sista för att hämta mamma.. vid halv 3... vi drack kaffe... tittade på Kalle Anka.. men jag kände mig mest bedövad... vi åt.. mycket av det vi brukade ha,,, har jag tagit bort.. men det fanns Dop-i-grytan.. utifall att... sedan var det dags för mamma att åka hem.. packade ihop mat till henne.. jag vet att jag ändå inte kommer att äta något av det.. lite frös jag in.. skivade upp skinkan och även den ligger i frysen..
 
hur som så skjutsade jag hem mamma.. sedan åkte jag ut till dig.. och pratade... åkte hem.. och öppnade julklappen från Jonas och Jenny.. det var en hobbysak som gör att jag kan stansa egna ettiketter.. en sådan hade jag önskat mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0