Banken

Nu är banken klar också. Så imorgon är det sista träffen med mäklaren. På tal
om mäklare så måste vi fått världens gulligaste mäklare. Hon är så himla mysig
påminner lite om "På Bali...." i Masdjävlar. En sådan person som man blir glad
över att få träffa..

När jag kommer upp idag till stugan ska jag passa på att ta något kort. Måste
komma ihåg att mäta hur långa gardinerna ska vara, samt gå till loppisen och
hämta hem stolarna som jag ska måla om, klä om. där blir det före och efter
bilder.
Ohh...... vad jag tycker det ska bli kul, äntligen harjag fått mitt torp... Frågan är vad jag ska döpa huset till. det måste vara ett bra namn som passar ett Peikko.....
Men jag återkommer till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0