Flitig

Idag har det blivet både färg och räfsa. Sytt en kudde, Den är jag riktigt stolt över. Sedan blev det gardin till lilla rummet . Håller på med en till vårt sovrum. Där blir det blått i massor, (Erkänner att bland det värsta jag vet i möbelväg/gardinväg är ............ just det Blått ? Men jag gillade tyget och det råkade vara i den färgen så det är som jag brukar säga "Gilla läget".
image5

Men då bilderna är så stora får jag lugna mig till webb-album är klart. Eller rättare sagt, jag har glömt mitt
lösenord, typiskt mig, och jag orkar inte leta efter det.

Imorgon ska vi skriva alla papper och få nycklarna. TIll helgen så blir det måla. Jag är galen men
jag tror allt blir vitt... vitt .. vitt.................. ¨Men jag kommer att plåga er med kort, det gör alla seriösa renoverare. Mest för att andra ska få dåligt samvete  och själv ska man för en gångs skull framstå som duktig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0