Konstig budgivning....

Igår eftermiddag ringde mäklaren som sagt och talade om att vi var 4 stycken som ville ha huset.. Det skulle bli budgivning, ridå. Jag slängde iväg ett bud för att säga någonting, sedan har jag inte hört ett ord. Det står ingenting på mäklarens hemsida att det är budgivning.... Ska det inte göra det??... Hon kan väl inte sitta och vänta på att dom andra ska få häcken ur vagnen.. Antingen vill man ha en sak eller så inte. Bankärende får man väl se till att fixa innan man går iväg på en visning....

I väntan på detta så målade jag min Galna tupp med hobbyfärg, jo den är av keramik. Helt misslyckad det råkade bli en stengodslasyr och en lergodslasyr och eftersom de bränns i olika temperaturer så vart det som sagt .... skit
av allting.

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0