Laseroperation....av ögon....

Imorgon ska jag till optiker...eller vad jag nu ska kalla dom... mina glasögon är precis överallt utom på näsan...
läsglasögon, linser, solglasögon och lite vanliga glasögon... Hela tillvaron går åt för att leta glasögon i alla dess former.... allt eller inget.....och jag blir bara sur...

Det är som cigarettändare antingen hade man 10 eller så ingen.... och fick bränna näsan på spisplattan... i det läget var det kris att få fyr på cigaretten... (det var ett sidospår, förlåt)

Hur som helst ska dom göra en undersökning om det går att operera Lasek, Lasik ...och ett par sätt till,  inte för att jag vet skillnaden... huvudsaken att resultatet blir bra..... 
Vad det skulle vara kul att se när jag kommer på dekorationsmålningskursen i mitten av september... värsta är väl att man ser hur illa man målar.... men jag kanske kan blunda med ett öga,..... 
Rapport kommer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0