Nya projekt....

Jaha, då var tv-bänken klar. det loppisfyndet blev rätt fin tycker jag...


Hittade nya gardiner på rean, så nu ska det bli marint i vårt sovrum. ...Fast gardinen var i kortaste laget... men det är väl nål och tråd som gäller.... Hittade även ett pyttepyttelitet flaskskepp på vårt hemmaloppis..


Lite trädgårdsarbete efter maten.. nu var det rabatten som skulle grävas.. och det hackades sten och sten och ännu mera sten... puh.... 


Blommor flyttades från gamla rabatten... det blir bra nästa sommar... det gäller att ha framförhållning.. sedan kan man sätta någon form av galler mot berget som dom kan klättra på...


i gamla rabatten blev det Funkia met lite vita kanter, det ska dit en sort till...i dom fina gluggarna.. men mitt grävtålamod tog slut...


Nu var det faktiskt dags att vila middag... efter en stund kom jag på att köksbordet behövdes målas om... men då fattades det stolar... vill inte måla mina gamla ekstolar... en snabb tur till mitt loppis.. och jag var fyra stolar rikare, och dom var riktigt fina tycker jag...


Testade med lite grundfärg på bord och stolar... Åhhh vad det kommer att bli fint....


Jaha nu var helgen slut så det var bara att packa in mammas hund... loppisfynd... sedan for vi hem ... stannade till efter vägen och hittade då dessa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0