Rakukurs...

Ja då var det den hett efterlängtade kursen..... härdsmälta i skallen vad i hela friden skulle jag göra... de andra deltagarna bara spottade ut en massa fina alster och själv satt jag och glodde på min lerklutt...  jag kan .jag kan.... jag vet att jag kan ... ialla fall tidigare...

Fruktfat nr 1. 


Fruktfat nr 2 till jobbet..


Fruktfat nr 3....
 

Fruktfat nr 4 till stugan... som jag tänker Rakubränna...

Fruktfat nr 4 till torpet...
 

till den hör en vas som ska brännas i rakuugn....


Det ser lite beige ut nu... men det beror på att det bara är skröjbränt...Ska vara eller försöka vara lite seriös och skriva upp vad jag gör... minnet är bra, men något kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0