Tid för fiske???

Konstigt, man har letat efter ett hus i närheten av bra fiskevatten, men har man fiskat? icke sa Nicke, i sommar verkar jag bara ha grävt, jordgubbsland, potatisland och blomrabatter.... gått på loppis och målat loppisfynden.... hoppas det är bara för första-året-syndrom och att vi blir bättre på fiskandet... känner mig mest bara sliten....

Ska gå en kurs i dekormålning, med andra ord: finare penselföring. Sedan är det Rakukursen.... frågan är om det blir nåogn... brukar bli så när jag anmäler mig till någonting... plattfall och intet..... Ringde och hörde men hon som jobbade i receptionen visste ingenting??? trodde det var hennes jobb att veta...

Tog upp potatisen i helgen... Bintjen var jättefin... men Early Puritan (tidiga sorten) som jag tog upp tidigare var mindre och inte dugg rolig (småskorvig) sp nästa år blir det bara Bintje.

Gräset som vi satte där Kirskålen var har växt bra och kirskålen trivs inte alls... men det gör vi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0