Lera är dyrt.....

Jaha, så var det näst sista gången för den här gången... jag har gjort av med 20 kg lera...då mitt minne är så kort kommer jag inte ens ihåg vad jag gjort. Vissa av sakerna som jag trodde skulle vara färdigbrända var inte det...hoppas för liv och kniv att dom är klara i nästa vecka...är trött på att vänta på mina saker i flera månader. 

Jag var där en kort stund,och la glasyr på ett par småsaker. Någon hade ställt en burk med turkos glasyr på platsen där det skulle stå transparant... tur man upptäckte det i tid. Och kunde glasera om det i transparant...

Eftersom det är sista gången nästa gång så var det ingen mening att påbörja  något som ska stå i ett skåp tills nästa termin...så åkte jag hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0