Nyårsafton.....

Konstigt, vid en tillbakablick på året så undrar man...vart tog det vägen??? Det känns som igår när man stod på gården och såg scillan blomma, solen värmde skönt..... löven hade inte ens fått musöron..... kvällarna började bli ljusare och ljusare..... nu är det redan ett nytt år på intågande....nya dagar som vi ska fylla med minnen..... 

Vill tacka alla goda vänner som jag fått under året.... både på landet och i stan... rara, omtänksamma, hjälsamma så man ibland skäms...ni är alla så otroligt gulliga, snälla, rara, hjälpsamma..... hoppas jag under 2008 kan ge er tillbaka lite av det jag fått av er...tills nästa gång vi träffas vill jag önska er alla ett  riktigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0