utemöbler......och lite annat........

Ja så var utemöblerna målade.... i.... viiiitttt.... givetvis... jag tycker det är väldans mycker sommar över vitt... vid projektets början så var dom så här fina ;)
 
 och här är det klart.

Nu är det bara matjesillen, potäter och jordgubbarna som ska till för att det ska bli riktig sommar.. men jag tjuvstartade lite med hallonsaft och tonfisksallad....


Fixade det sista i sovrummet där väggen har blivet, rätt gissat vit. tycker det blev riktigt mysigt och riktigt mycket sommar.. det var i stort det jag gjorde inomhus den här helgen...


Jo oljepannan togs bort, för istället ska det in pellets, det kostade inte fem öre byteshandel, han fick oljan
och vi fick arbetet och bortforsling av en massa järnskrot... sedan fick han en ny oljebrännare det bytte jag mot färg till huset gult och vitt... ska hämta det när vi får tillbaka bilen från verkstan... Hur som helst när han jobbade och slet så var jag över till grannarna som har loppis och åt smörgåstårta.. en av killarna är duktig på att baka tårtor/smörgåstårtor.... Sedan följde den andra med hem och hämtade böcker som dom kan sälja på loppis och  jag fick en jättefin gammal såg..... Vad ska hon med en gammal såg till...?? vänta och se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0