Äntligen fredag.....

Tvi håken vilken seg vecka, jobbat cirka 12 timmar om dan ibland längre, skulle varit ledig onsdag, men icke sa Nicke.. på 4 dagar har jag jobbat i 48 timmar, och jag som ska jobba 60% bara för jag skulle ha tid med andra saker och inte bara jobba... skulle jag vara rik som ett troll så skulle jag aldrig för mitt liv jobba, nej det är klart överskattat.....

Nu väntar stugan... imorgon ska jag sy klart min lampskärm till röda rummet, har hittat en billig tapet som jag ska sätta upp till hösten vintern om lust finnes... vi får se......

Kommentarer
Postat av: tina

Jaa, jobbet suuuger kraften ur oss !
Ha det skööönt i stugan, och var rädd om dig, och bara njuut av att få vara där !
Kraam

2007-05-25 @ 07:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0