Sommaren med Gula huset på höjden.....

Satt och tittade på bilder  från sommaren... och hittade en del bilder på huset...
i ärlighetens namn har det blivet rätt många från alla hörn och kanter..

Första gång jag såg det...Scillan blommade och förra ägaren
var som en hustomte och höll på och krattade.....
Det huset skulle vi bara ha.... OK, vi hade sett  hus som mer liknade
torpet vi pratat om .... men inget hus hade berört oss så mycket som
Gula huset på Höjden.... Jag tror att huset valde oss;) Äntligen var letandet över....


Sedan kom sommaren och grönska bara bredde ut sig....
jag blev hänförd varje gång jag såg det.... 

    

Sedan kom hösten och färgade vildvinet rött....och morgon
dimman låg över ängen och man kunde känna första frosten
i luften....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0