På promenad.....

Gick från jobbet och hem, en liten nätt sträcka på 8-9 km innan det var klart....
Först var det äpplen som växte i en dunge som vi bara måste smaka...dom var goda....
tog då kort på ett nypon som växte i sin ensamhet...


efter en stund såg jag buskar som jag aldrig sett tidigare
i alla fall inte i det här skicket, men dom kanske inte liknar
någonting alls när det bara är löv.


dom hade så här fina bär....


Sedan gick vi över en grusparkering och där
ibland gruset växte det vildvin....


När vi kom till stan...så var jag tvungen att titta på gardiner
stackars maken, han får utstå mycket....hittade ett par som
vi båda gillade... så det blev att gå hem och sy....
Så här blev dom...


och nu är klockan mycket och jag tänker gå och lägga mig..

God natt.....

Kommentarer
Postat av: tina

Hm, får du verkligen vara uppe till 00,30 ???

Då har jag sovit 2 timmar, och kanske vaknat en gång, hm...

Visst är naturen vacker på hösten !!!!!
Och luften är sval och härlig !!!!
Och snaart kommer snön, härligt !!!
Kraam

2007-10-10 @ 20:35:06
Postat av: Maude

Av ohejdad vana så är jag nattuggla. Du vet väl att på kvällen får den late brått,hahha.Idag var det långtur igen, ända bort till Volvo, MJ-väg, puh.

kram

2007-10-10 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0