Troll....

Tror att det går troll i den mesta....upptäcker att vi fått fel från däckfirman  när vi skiftade....vi köpte nya Nokiadäck vinter, nov 2006, kör till april.... byter till sommar....lämnar vinterdäcken till förvaring...och när vi byter till vinterdäcken får vi däck som är 6 år gamla, dåligt med dubb, skadad fälg, och Gislaved.  (tillverkade okt 2001)....
 Eftersom gummi är färskvara så vill inte jag åka runt med gamla däck. 

Gamla firman där vi köpte Nokiadäcken säljer  överhuvudtaget inte Gislaveddäck...men vad hjälper det, ord mot ord....mot nya firman...så nu kommer jag att byta däckleverantör igen...

Kvittot som visar typ av däck har jag inte, ...bara ett bankutdrag som visar att jag handlat däcken... 

Håhåjaja.... så kan det gå när inte haspen är på.... brukar säga att det bara är att gilla läget...men jag tror inte att jag har lust att göra det den här gången..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0