Onsdag...och nya tavlor....

Ja idag efter jobbet så tvättar jag samt gör lite nya tavlor... ska bli intressant och se om det blev "tavlor" på mer än ett sätt... eftersom jag packat ned kameran och inte vågar ta upp den igen.. för då blir den väl kvar hemma i stan... så får jag fota alstren när dom kommit upp på väggen...

Har fått en lägesrapport angående vattenborrningen... tydligen var dom dit igår men det verkar inte ha hänt så mycket...Det är bara att hoppas att dom inte lever om fredagmorgon när jag ska ha sovmorgon ......


Kommentarer
Postat av: lost son

Kanske e d kommunalare som ska borra. hörde på radion att det var planerat att va klart våren 2010

2007-09-05 @ 23:23:43
Postat av: Maude

Kommunalarbetare undvikar jag, dyrt, segt, spaden är för vek för dom;)

2007-09-06 @ 00:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0