Däckbyte....

Var och bytte däck i morse....vilket strul.... först var dom en halvtimme försenade.... när jag kom så hämtade dom däcken från förvaringen, undrar om dom var iordninggjorda inför sommaren....??
Jag tycker inte om att folk använder min tid utan ett ord till ursäkt.... Tog med mig mina vinterdäck istället för att ha dom där på förvaring... När jag åker märker jag att bilen drar höger.... upptäckte att vänster framdäck satt på höger fram..... åker och beställer tid på andra däckbolaget i stan för koll av balansen.... det visade sig att den behövdes... nu fick jag betala för balansering av däck...som skulle ingått i förvaringspriset på förra stället.... och så förvaring av däck... det blev en dyr dag.... Den andra firman har kostat oss en hel del... först försvann våra  nya vinterdäck.... nåja 1 år gamla.... så vi fick köpa nya... för vem vill ha 7 år gamla vinterdäck... inte vi.... och så nu extra för en balansering....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0