Telepati.....

Maken och jag pratade om att försöka få tag på en ny Höganäskruka...en hel ;)... nej jag lovar jag ska inte hälla i vatten och ställa ut den på bron... i tron att det är vår bara för att det råkade vara påsk......om den står ute får det bli utan vatten.... sedan satt vi och pratade om hur smidig "Richards och Hyacints" riskokare var...liten och smidig...vi har bara sett kokare som mer påminner om en rejäl syltkruka.... Detta samtal utspelade sig under resan till svärmor....

När vi kommer dit frågar hon om vi ville ha en Höganäskruka ....?? vilket vi ville....sedan går hon och hämtar ett paket och ger mig...det var en försenad födelsedagspresent... Gissa vad det var ??? just det....en


en lite smidig sak...

Vi hade tagit med svartvinbärsgelé till svärmor... innan hon fick burken så talar hon om att hon glömt svartvinbärsgelé.....
 
Frågan är är det telepati eller känner man varandra så väl så man vet vad den personen behöver/önskar....???
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0