skåpet...

Här  har man farit runt som en skållad råtta efter ett skåp..... har sett flertalet .... men en del var för långt borta...andra var för fina för att måla....för måla det skulle jag.....en del var på tok för dyra....men det här var bra både till pris och skick.....


Fram med värmepistol... bort med lite överflödig färg... lite penslar... färgroller... maskeringstejp.... Sedan grundmålning x 2.... Äntligen var det dags för vanliga färgen... bort med maskeringstejp.... Skruva dit beslagen igen.... Fint blev det om jag får säga det själv....



Nu är det bara nyckel som fattas... en låda råkade vara låst... har lånat nycklar lite här och där.... Hittade en så jag lyckades låsa igen dörren...jo, den var öppen... men jag lyckades inte låsa upp den igen...Men som sagt nu är det nära...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0