Idag är jag slösa.....

Skulle tvätta håret...vilket innebär 45 minuter torktid med loppisfönen...så kan man bara inte ha det...så det var till Elon (ett av mina favoställen;))..och köpte ny...så nu tar det bara 15 minurter...


Var till Dollars...och hittade en lampa som passade blomkrukorna...


Sedan var jag till Nisse och hittade muggar som passade till lampan ooh blomkrukorna...


som även passade till ett kakfat ................

 
Var in på Jysk och såg ett tyg som givetvis låg underst i en hög på 1 meter.... jag kan tala om att högen inte var 1 meter hög när jag gick...Men var gör man inte för 5 meter tyg a´50 kronor ?? .


För att dan skulle bli helt lyckad var jag tvungen att göra ett besök på Pingstkyrkans loppis och inhandla en vas till årets första tulpaner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0