Melodifestivalen.....

Egentligen har jag aldrig tänkt kommentera melodifestivalen....mest på grund av att jag inte tittar på eländet.... Men i lördags var det ett undantag.... Hur kan så duktiga artister som Enbuskarna från Gotland, Isaksson tävla med så ebarmeligt dåliga låtar...vår vän ...Alexander Bard...han var som vanligt....trallvänlig....men om det är så bra...ja det har jag ingen åsikt om... Men som fenomen skulle jag mer än gärna vilja vara i hans huvud en dag.....undrar hur den mannen tänker....
Annars var det väl som vanligt.... dynga...med mer dynga blandat...och rubrikerna blir som vanligt...chock hit och chock dit....Största chocken är väl hur dom kan producera så mycket skit.  För cirka 15 år sedan så fanns det bland 10 bidrag 5 som var gångbara....nu finns det en två bland 36..... ooootroooliiggtt........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0