Datorer...telefoner...

Lämnade tillbaka mobila internetuppkopplingen. ...det var för segt för att jag skulle stå ut med det..inte ens istan kom jag upp i någon fart....huset vi bor i går det knappt att ringa i mobileni...ingen täckning....(jag kallar kåken för Forth Knox), varken folk eller telesignaler kommer in hur som helst.... Det verkar vara ssvårare att ringa mobilt i den här kåken än Kumla bunkern.. Det är som i stugan man får stå på ett ställe, och gudnåde om man rör sig, då bryts samtalet....

Ringde till Comhem och ökade uppkopplingshastigheten från 2Mb/s till 8Mb/s för det stationära. Undrade om trådlöst nätverk, tjejen som svarade sa att hon skickar hem en router gratis, det är sådan konkurens så dom gör allt för att folk ska vara kvar som kunder...

Detta var igår, och idag så fungerar den snabbare uppkopplingen.. trots snabbare uppkoppling så är det över 100 kronor billigare i månaden....fattar ingenting...men det kanske man inte behöver....

Ändrade även hemtelefonen till Comhem...59kr/mån istället för 125kr/mån....så nu "Tjänade" jag pengar igen;))
Så det här blir mitt första inlägg med nya uppkopplingen....fort går det...

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0