Hyllvärmare......

Fy sjutton vad bråte man har i skåpen....det är porslin...både högt och lågt....började packa ihop...vet inte om det blir Loppis eller tradera....fördelen med tradera är kanske att man blir av med det.... fördel Loppis man slipper ...packa och springa...nåja gå...till bussgods eller posten... men jag får fundera under veckan.... eller man kanske ska sälja från bloggen.... ge mig ett bud;)...

Det visade sig att jag har 8 tekannor...vad sjutton ska man med dom till.... 3 kaffeserviser ... 4 om man räknar den i stugan.... nej. jag måste ha varit hamster i tidigare liv;) en massa äggkoppar.... vad ska man det till??? man äter ändå ägg bara till påsk.... Jag skulle inte ha något problem med att öppna restaurang....porslinet har jag redan...
  

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du har väl, mot förmodan, inte kvar dina prickiga äggkoppar... Samlar på den sorten! :-)

2011-09-22 @ 22:10:28
Postat av: M

svarar dig på e-post... finns dom kvar... så visst kan du få ta dom... har lite svårt att kasta saker... och det som finns i stugan är garanterat kvar... det här med kastande har jag lärt mig sista 2 månaderna, och eftersom dom inte har funnits hemma i lägenheten så finns det hopp...:)

2011-09-23 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0