Internet och Datorprylar....

Äntligen har jag fått ett mobil internetuppkoppling till priset av 99 kr/mån och hastighet upptill 7,2 Mb.. jo jag vet att det inte blir mer än 0,4 men jag slipper betala för trafiken som laddas upp och så ned.... det har bara tagit 6 månader att få till det... och eftersom man inte kan få... "upp till" hastigheten så vill jag inte betala 199 för den...  Troligen har jag blivet lurad ändå... men kanske lite mindre :))


Sedan var det KK på ett dataföretag och 70% rabatt... så det blev nätverkskort för trådlöst nätverk... jo det var till gamla bärbara datorn... tangentbord 11 kr... jobbigt att skriva siffror utan ett numeriska tangenterna....  trådlös råtta för 20 kr.. det är väl lite lyx eftersom jag inte använder råttan så mycket.... här är det mest snabbkommandon.... så lite hubbar och annat ... som jag inte har en blekaste var det är... jo fotopapper också lyckades jag slita åt mig.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0