Nya "Råttan"....

Köpte en ny trådlös mus till datorn.... imorse skulle jag börja använda den.... ja tanken var god... man var tvungen att göra en installation.... från diskett??.... kruxet var att jag inte har någon diskettstation till min stationära dator... tänkte då att jag laddar in i makens bärbara och sedan till ett USBminne... kruxet var att inte han heller har någon diskettstation till sin bärbara.... den vi har diskettstation på var i stugan.... Min befintliga råtta hade gett upp och låg stendöd. Den här gången var maken oskyldig annars gillar han att ta dö på dom...
På cykeln och iväg till Kjelle och Co och inhandlade en ny "Råtta" USB-minne 8 Gb, jo det tar sig....och USB adapter x2 så nu kanske man får fart på maskineriet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0