Auktion......

Var på auktion idag....maken, jag och tre grannar..... det var trevligt.....för min del var det ett bord.....men det var inte riktigt det jag var ute efter....men grannarna gjorde en del fynd......  själv såg jag en taklampa med ängel till toaletten....



men 700 var jag inte villig att ge....den kommer säkert på någon annan auktion...har sett liknande förut..... det fanns som sagt mycket fina gamla möbler....dom är bara lite för stora.....sedan passar dom bäst i herrgårdsliknande byggnader....Vissa saker blev väldigt billiga medan andra blev väldans dyra som en päls för 16 000???? Trodde inte någon vågade bära päls idag....men jag hade tydligen fel.....
Sedan åkte vi hem och fikade......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0