Jaha då fyller man år....

Så firar man födelsedag igen...det går fort mellan varven.... jag blev förfirad i lördags....då kom en del grannar upp med presenter...dom hade prickat mig rätt väl....men dom fick bakelser a´la Dollars rulltårta och grädde och lite frysta hallon....jag var inte beredd så att säga....

Idag  var den "Riktiga" dan, om det nu blir riktigt när man passerat 29, hmm... mina grannar från i lördags kom tillbaka och det var tur så man slapp skämmas över rulltårtan... sedan kom tidigare ägare till vårt hus....
En sak förvånar mig hur dom kan pricka in saker jag tycker om, behöver...och letar efter.....till och med min favoritblomma var inprickad....

Jag försökte mig på en smörgåstårta......


Maken som är amatörbagare/kock hade gjort en småländsk ostkaka som man intog med grädde och en makalöst god lingonsylt som jag fick i julklapp från "Hyacint" och sparat till ett speciellt tillfälle....den var för god att ha till gröten....
 


Kommentarer
Postat av: Sönnen

Det är ju för väl att du passerat 29 annars hade jag varit lite konfunderad nu. Smörgåstårtan avgör allt.... jag vet va vi ska äta nästa gång ni är på besök..Kram å grattis

2008-03-10 @ 23:26:17
URL: http://daneborn.blogg.se
Postat av: peikko

haha, förstod att jag kunde fresta dig...klart att jag gör en sådan...

2008-03-10 @ 23:42:11
Postat av: Anne-Marie

Grattis i efterskott!

2008-03-11 @ 10:22:16
Postat av: tina

Grattis i efterskott,jag trodde du hade slutat fylla !
kraam

2008-03-12 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0