En vandring...i...

Normalt när det är 18 maj skulle man skriva "En vandring i solen"... men det var det rakt inte... men ändå får jag lov att säga det kunde varit värre... t.ex...drivis...regn...hagel..storm...

Vi kom fram till parkeringen och termometern visade cirka + 3 grader...

Det var mysiga leder.... stenar...rötter... lite smalt...än så länge ingen
direkt stigning....


Nu började snön tynga ned grankvistarna...men så länge man ser
ledmarkeringarna ....
 
Om jag hade haft sångröst...så hade det i det här läget blivet både..."Se det snöar, se det snöar...det var väl roligt, hurra...och Hej mitt vinterland.... men jag skonade både maken och övriga medvandrare.... istället så tittade....

jag på den här välklädde mannen....som försökte skydda gullvivorna...
men det är väl så en sann Gentleman gör.....


När vår vandringstur väl var över så mötte "Hyacint" hos med dukat bord.... och ingenting smakar bättre än trattkantarellsoppa med ostsmörgås..... och så en varm kopp te.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0