50 mil i bil.....

I ärlighetens namn gillar jag inte att åka bil... Tog kort på sjön Näken utanför Åby......
 

sedan blev det ett kort mellan Linköping och Norrköping...


löste lite korsord.....men det var så lätt ...så jag slutade och


istället kort på vägarbete strax innan.....såg även att någon form av flygfä...hade fått sätta livet till ...vid pilen.... för att vi är ute och åker....


Brahehus....som jag nästan missade....solen sken och man kunde ana Visingsö....


Vid Gyllene Uttern så togs nästa...där stannade vi och köpte lite godis....till köksbyggarna....


Sedan var jag tvungen att fota Trollet....Undrar hur många år det har stått där??.... 


Nu var jag trött på att fota.... utan gick bara inför att räkna lastbilar vi körde om... det blev 94 stycken.,...och vi var nästan framme i Helsingborg så det fick bli ett sista kort....strax innan Åstorp....Konstaterar att det inte är så platt ändå... 
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0