Hundvakt...

Har varit hundvakt en vecka.... till den här killen....först var vi i stan.... då låg han i lilla hallen...på så sätt kunde han hålla koll på maken som tittade på TV:n ...och mig som satt vid datorn.... och installerade program...
 
Till helgen for vi till stugan.... så fort maken går ut... så står han och väntar innanför dörren.... går maken ned i källaren...ligger han vid källartrappen och spanar ned.... fegis som han är....skulle det aldrig falla honom in att gå nedför trappan....


Han är väldans kvällstrött av sig.... helst skulle han gå och lägga sig vid 20:00... och det innefattar att även vi ska gå och lägga oss....enligt honom.... sedan verkar han väldans frusen av sig.... låg och kurade ihop sig på soffan... när jag la min tröja på honom.... så kom John Blund direkt....


Helst skulle han vilja sova...min huvudet på min kudde...men det kan glömma..... Utan han lägger sig vid fötterna...helst under täcket....så jag får värmeslag.....lika morgontrött som kvällstrött..... skulle han mot förmodan vakna först så blir vi väckta av en blöt puss... tvi håken... så man ser till att vakna först;)...

Kommentarer
Postat av: tina

va fin han är, men han verkar va en riktig fegis, fast han tror han är en kaxig typ.

kraam

2008-10-11 @ 08:18:46
Postat av: Anonym

Det är sant....han är en fegis...även om han morskar upp sig mellan varven.... Tintin...är mycket tuffare fast han bara är hälften så stor;)

kram...

2008-10-12 @ 00:55:08
Postat av: Alina

Nice blogg! Godnatt:)

2008-10-12 @ 00:58:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0