Höst även i stan....

Var över till mamma idag...hon fyllde år.... Det var en härlig dag, sol och 16 grader varmt...hoppas vädret håller i sig.... Hur som helst... löven lyste i gult, rött och rost... det var bara så fint...
 
efter den stärkande promenaden på nästan 5 km var det gott med kaffe.... Rasmus satt som vanligt bredvid mig i kökssoffan.... En och annan puss fick jag av honom.... Ingen farlig hund där inte....;)  på hemvägen gick vi genom stan...jag blir lika förundrad varje gång jag ser Pinnen...

den har troligen ett finare namn...men i folkmun så kallas den Pinnen... tanken var god...att se ansikten från alla väderstrecken......men ...ja det finns ett men.... Den borde varit 4 ansikten (6-7 meter) kortare och dubbelt så bred... men som sagt det är väl konst.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0