Imse vimse spindel....

Jo den barnramsan är söt...men det är lagom sött när man får den på armen... Hade tagit hem lagerbärsträdet/busken från landet....den tål inte frost.... Står i köket i stan och håller på att plantera om när jag ser något svart krypandes på armen....en spindel...att inte jag fick hjärtsnörp... fattar jag inte...men hjärtat galopperade som vilda hästar och jag kastade allt jag hade i händerna...inklusive morgonrocken... Även om min spindelfobi har blivet bättre... så går gränsen vid...att ha dom på sig....


Men eftersom jag har en snäll make...så planterade han klart...morgonrocken får genomgå en tvätt innan den används igen... utifall att....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0