Cykeltur….

Vi har våra gamla cyklar vid stugan….. ja min är verkligen gammal… med dagens mått mätt…. ( Allt som är över en kafferast gammalt… är antikt….) Inköpt 1981...... så man har fått valuta för pengarna den kostade....
Den var utrustad med bockstyre ända fram till år 2007… på grund av att handbromsen inte fungerade….. och oviljan från mig…. att ligga och crawla i något krondike… för att jag inte får stopp på ekipaget innan…. Så jag var av nöd tvungen att byta styre…
Detta enbart för cykelhandlarnas ovilja att ha reservdelar… att göra mig av med klenoden…. ville jag rakt inte…. hur som haver… den rullar på bra…. Men ack vad man får ont i dom bakre regionerna…. Smalare sadel än vad man är van vid… men det är väl bara att trampa på…. Det går väl över….

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0