För att chockera…..

så har jag nu målat en betongpelare… grå och svart… eller så svart det går med betongfärg…. Har ibland fått frågan om jag har någon annan färg än vit..... i burken… tro det... jag hittade en burk med.... annan färg......

Fåglarna kommer nog att gilla höjden och läget på det.... Förlåt... Måns, kurre Klös.... och alla era kattvänner... jag tar inte emot något VETO.... angående höjden.... och att skrovmålet försvann... några mutor i form av skogsmöss... hjälper inte heller.... men jag kan bjussa på en och annan fisk istället.... 

Kommentarer
Postat av: Tina

hm, va vackert, och jag håller me katterna ska INTE matas med småfåglar!

kraam

2009-04-27 @ 16:26:14
Postat av: Anonym

Vá snyggt det vart

2009-04-29 @ 22:52:38
Postat av: M

Man gör sina försök... det här var testen.. till stora projektet....

2009-04-29 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0