Skåp nr 2 klart...

till 95%... det fattas bara beslag/handtag.... men jag vet precis var jag ska gå...för att hitta dom.... det här är min 125 kronors byrå från Tradera.....


Det gick åt lite slippapper...men som sagt värmepistolen gör underverk....fortfarande så liknande den inte det jag ville ha...men det kommer.... Efter målande...lite spacklande...så börjar den likna en.....

byrå.... mer i min smak.... till och med Tilda... ängladockan jag sydde... i brist av sysselsättning...verkar trivas....


Kommentarer
Postat av: Tina

Woowen va fin den blev !!!!

Du kan få måla om vårat skåp som står i vardagsrummet...

kram

2009-04-24 @ 17:07:09
Postat av: M

Och nu ska beslagen på... Och erat skåp som är så fint... törs du att jag målar??? då blir det vitt... ;)

2009-04-26 @ 19:52:29
Postat av: Tina

ok, det voret nog inte fel att det vore vitt, meen det är ett stoor skåp, men det är väl bara att måla eller hur, jamenar tid ä väl inte pengar.

2009-04-27 @ 16:22:43
Postat av: m

En som är så slängd med penseln... så är det en baggis...

2009-04-27 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0