Slit och släp….

Vid en av promenaderna så såg jag ett cementrör låg i ett dike… skulle passa perfekt till fågelbadet…. Tog kärran till båtmotorn och knatade iväg… med grannpojken och maken…. Röret vägde multum…. Efter att vi baxat upp det på kärran… så började den mödosamma vandringen hemåt… grannpojken såg det omöjliga i arrangemanget… och kutade hem och hämtade en annan kärra…. Under tiden så gick maken och jag hemåt i sakta mak...
Ett stag under… betongklossen… böjdes… vilket innebar att man fick gå som en märla….. vi kom fram till vägen till stugan… och ingen grannpojke i sikte…. Vart i hela friden tog han vägen???.... Där kom han skenades i backen… bakom oss… han hade tagit en genväg… i tron att vi stod kvar på samma ställe som när han gick iväg…. Det var dagens motionspass…. Hur som helst… nu är den på plats… och det är lite justeringar som ska till… samt en rengöring av fågelbad…. Men det får bli nästa gång vi kommer till stugan….det är mycket som ska göras nästa gång vi kommer upp....;)

Kommentarer
Postat av: Hulken

Ja , tung var den minsann men som sagt bra med motion fick man iaf

2009-04-16 @ 00:31:55
URL: http://dansbander84.blogg.se/
Postat av: M

Andra gången jag möter en Hulk..:)... men var vid gott mod.... jag har nya projekt på G...

2009-04-16 @ 09:30:22
Postat av: Hyacint

Snyggt tycker Hyacint

2009-04-16 @ 18:42:12
Postat av: M

Vet inte om det ser så snyggt ut nu??? skulle kanske gjort rent fågelbadet.... jag har vilda planer... men då är det grå färg och svart färg som gäller...som ombyte...

2009-04-16 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0