Värdebeviset som inte finns.....

I oktober så köpte jag ett startpaket + värdebevis till en mobiltelefon som bara låg... tänkte testa vilket operatör som hade bästa täckningen.... Vid stugan.... Men den telefonen var operatörslåst och gick inte att låsa upp för mindre att man inte betalade 350 kronor.... Vilket jag inte hade lust med... eftersom den i begynnelsen var köpt som kontanttelefon....
  
Hur som helst så köpte jag en ny telefon för någon vecka sedan... plockade fram värdebeviset och sedan försökte jag ladda telefonen... jag klarade inte av det.... Maken fick överta det projektet.... Men inte han klarade av det hela.... Vad göra.... Hämta proffset i form av grannpojken.... Han borde klara det.... Men när inte ens han kunde ladda så var det bara att konstatera.... Att det var något fel.... Idag onsdag ringer jag till Glocalnet support....
  
Och får reda på att värdebeviset inte finns.... ??? vadå inte finns jag håller det i handen.... Nej, det finns inte.... Så nu har jag skrivet till dom... häftat fast kvitto från inköp samt värdebeviset som inte finns... på brevet....så nu är det väl bara att vänta på ett för 200 istället;)...   sedan tycker jag det är ett otyg att köpa ett startpaket för 99 kronor och inte få så mycket som 25 att ringa för

Bara att konstatera Teknikens under....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0