Idag var på återbesök...

 för ögonen... dom erbjöd sig att betala mina glasögon... 4 300, vilket i mina ögon ter sig som ett erkännande att dom gjort fel... vilket dom inte vill tillstå... erbjuden ännu en korregering.... Känns mer som... om jag accepterar den så är det ok... gör jag det inte... så har dom erbjudet mig det... vilket innebär att jag inte kan gå vidare.... Och inte heller får tillbaka mina pengar.... Eller som jag brukar säga.... Välja mellan Pest och Kollera ;).... Ska ta ett samtal med patientskadenämnden.... Vad och höra vad dom anser... för "erbjudandet" känns inte vidare lockande....  Jag vet vad jag har.... Men inte vad jag får.... En sak är säker... jag kommer aldrig...aldrig någonsinn.... rekommendera ögonoperation...oavsett om det heter Lasik...Lasek...LCR.... Tänk om... jag skulle gå med på deras operationsförslag.... .vad har jag då för nytta av glasögonen....som dom så vackert erbjöd sig att betala....nada.... för då är jag i läget att ena ögat ser jag långt på och det andra nära....och givetvis så behöver då glasögonen anpassas efter det.... tror dom att man är helt Tiltad...????


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stå på dig tjejen,låt dig inte luras av några "fina" erbjudanden, om inte man fått vad man vill ha ska man inte "gilla"läget

kraam

2009-08-21 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0