Bondepraktikan.....

Det stämmer konstigt nog.... Om Anders slaskar och julen braskar...... har ett minne av + grader och regn den dan... idag är det snö och minusgrader... som ska hålla i sig över julen.... Och vad jag längtar till stugan.... och åka skidor på kalhygget.... "Richard" gjorde ett sådant bra spår förra året.... och så en massa snö..... sol... kallt.,,,,, knarr under skor.... ja ma sedan en liten tur upp till Rögrinna.... Så Hyacint, vi får snö...skoknarr... när vi ska gå och käka julbord....

Kommentarer
Postat av: tina

HM, julbord ja det blir nog hos sonen.. kraam

2009-12-23 @ 10:47:52
Postat av: tina

Jag sitter i detta nu och tittar ut över en vackert rimfrostig bangård och solen som gör tappra försök att komma fram. Jag bara älskar detta, och längtar efter att klä mig vaarmt, och sen låna några barnbarn åka pulka göra snöänglar det är livet det !! Ett bra sätt att glömma alla måsten. Ta din kära make och åk pulka i backen vid stugan !

2009-12-23 @ 10:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0