Gran nr2....

är klädd.. imorgon åker jag upp till stugan... så jag vill se den lite innan dess.... satt och funderade på... min spindelfobi... är så gott som borta.... så man kanske ska ha en levande gran nästa år... har i alla fall... smugit in en liten gran uppifrån stugan... som står i hallen... ska skaffa lite granljus till den imorgon... och ta ett litet kort,...

Det var mycket grejer i granen... ser jag... det är i alla fall granen som skymtar bakom alla sakerna;)....


För att riktigt komma i stämning så spelar jag den här Mer Jul av Adolfsson och Falk....  

Kommentarer
Postat av: Sonen

Precis en sån gran man vill se, disney ut i grentopparna. POK

2009-12-18 @ 14:05:50
Postat av: M

då gillar du den här också... december månads kampsång....;) här...http://www.youtube.com/watch?v=23gu1Oxw6gA

2009-12-18 @ 14:18:14
Postat av: tina

Jäättefiin !

2009-12-23 @ 10:50:10
Postat av: M

ska spara den så du får se den i verkligheten vid middan....

2009-12-28 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0